GsoD
Forum klanu GoDs of DotA
FAQ  ::  Szukaj  ::  U┐ytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  ::  Zaloguj


pozdrawiam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GsoD Strona G│ˇwna » Regulamin klanowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Super klanowicz


Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 15:12, 10 Kwi 2014    Temat postu: pozdrawiam

ale np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam -może mi pomożecie !w grudniu dokładnie 10 dostałam zaproszenie do Canady teraz mamy 11 maj czy moge jeszcze je złożyc na vise czy już przepadło to zaproszenie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dodam ze raczej okolice Warszawy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Od dw├│ch miesi─Öcy wsp├│┼é┼╝yjemy ze swoj─ů dziewczyna, zazwyczaj metod─ů bez gumki i wyjmuje przed wytryskiem. [link widoczny dla zalogowanych] SCOIATTOLO,mal─ůoddalam do przedszkola 2 miesi─ůce temu.szukam pracy,ale nie maj─ůc nikogo z kim mozesz dziecko zostawic nawet na godzinke to ci─Özko.praca part-time trudno znalesc.a na wiecej nie moge bo gdzie mal─ů wsadze?kto z przedszkola odbierze?m─Ö┼╝u┼Ť do 18 w pracy.OJ CIEZKIE TO NASZE ZYCJE,TAK daleko od rodzinki.
Ka┼╝dy, kto ma k┼éopoty ze zdrowiem, powinien przed g┼éod├│wk─ů poszuka─ç profesjonalnej porady. czekam na rady oraz informacje o zespo┼éach, ile bior─ů za granie, jaki maj─ů repertuar i czy wam sie podoba?? dziwne to troch─Ö, ale tak w┼éa┼Ťnie jest Do Sunshine7777 - jakbys sie tam wybra┼éa to napisz tez jakie s─ů ceny tych produkt├│w i jak bardzo sa w stanie zamaskowac blizny. , ja jako┼Ť czuj─Ö , ┼╝e dla mnie ju┼╝ za p├│┼║no...... [link widoczny dla zalogowanych]
Sk┼éad mojej jest troszeczk─Ö inny Czy mam si─Ö ba─ç? *przedluzanie na formie 50zl witam wszytskim, Mam podobny problem. Duzo spozywalam biaka zwierzecego malo owocow czyli jaknajmnie weglowodanow i zalatwilam siebie na cacy. [link widoczny dla zalogowanych] id=10 wcze┼Ťniej te┼╝ miewa┼éam stresik, zmienia┼éam klimat, a mimo tego @ przychodzi┼éa w terminie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja rowniez mam te same pytania co post wyzej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kładę się spać około 22 i nic.
ja stosowalam Metode Montignac
[link widoczny dla zalogowanych]

Bylam w 9T ci─ůzy, kiedy odebra┼éam wyniki na toxo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje kole┼╝anki wszystkie wr├│ci┼éy po porodzie do sylwetki sprzed ci─ů┼╝y i ┼╝adna nie mia┼éa problem├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
oh pardon TO COS to z nia zrobilo niby taka ceniona, wazna osoba z wlasnymi dochodami a od lat OD TEGO CZEGOS odejsc nie moze.
[link widoczny dla zalogowanych]

Moim zdaniem horkruksa wykrad┼é Regulus Black , Brat Syriusz, kt├│ry odwr├│ci┼é sie od ┼Ťmiercio┼╝erc├│w [link widoczny dla zalogowanych] Dzidziuch---rozumiem
powinien spadac i juz . Podgotowuj─Ö ziemniaki w kostkach, ale tak, ┼╝eby nie by┼éy jeszcze ca┼ékiem ugotowane wyjmuj─Ö i os─ůczam. Moj tez mi obiecywal slub itd. Conversy to normalne buty - nie s─ů niezniszczalne.. ale ona znowu jest ze mna, nie jestem juz sama w tym obcym swiecie. [link widoczny dla zalogowanych]
jak dziecko ma tat─Ö anglika , to niech sie nazywa nikol czy nikola , niechby nawet dla babci Niejednokrotnie musia┼éam prosci─ç swoj─ů c├│rk─Ö by ju┼╝ zgodzi┼éa si─Ö p├│j┼Ť─ç do domu, wbrew jej sprzeciwom. I co, bierzesz jakie┼Ť leki, jakie┼Ť zabiegi? Dziewczyny czy korzysta┼éy┼Ťcie lub korzystacie z chodzik├│w dla swoich dzieci? ja chyba do 21roku zycia wiazalam wlosy w kite.. 5. Jesli masz jeszcze jakie┼Ť pytania, ch─Ötnie odpowiem.
http://w331.wrzuta.pl/audio/2IhFIH7zsSa/pop_8 0
Czy najpierw jeden a poten drugi?
by┼éam w tym salonie tez mam nienajlepsze do┼Ťwiadczenia, ale Jean Luois David w Blue City np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do dr Lipskiego to mia┼éy┼Ťcie zupe┼én─ů racje lekarz ok jestem zadowolona um├│wi┼é mnie juz wstepnie na cc 03.08 wcze┼Ťniej bo dzidzia moze byc duza wa┼╝y juz 3350 a jeszcze 3 tyg do termin z OM, poza tym mam um├│wion─ů jeszcze jedna wizyte przed cc na 30.07 i zapewne tego dnia wszystko sie wyklaruje.
pozdrawiam Was dziewczyny i zycze szybkiego zafasolkowania

Ja kupuje je na allegro, bo u fryzjera jest drogo
[link widoczny dla zalogowanych]
Pare razy to przetrzymalem, ale pozniej naprawde dostawalem nerwicy, bo ja sie dla niej powstrzymywalem tyle czasu, zeby ja zaspokoic a ona potrafila mnie jeszcze opieprzyc ze przerwalem w takim momencie ze prawie doszla 4 raz, no i szla spac.
[link widoczny dla zalogowanych]
po takim czasie to chyba guz na guzie gdzie sie da.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pytanie o zarobki - normalka, ale już nigdy nie zrobię tego błędu, żeby nie dopytać od razu o warunki umowy.

pierwsze slysze.... [link widoczny dla zalogowanych] Zapu┼Ťci─ç w┼éosy to nie problem ale co z kolorem?POMOCY!!!
U┼╝yj do tego szorstkiej r─Ökawicy albo pilinguj─ůcego preparatu. Aga257 zam├│w sobie na allegro mokse, to jest taki chi┼äski pio┼éun. a spodnie,jak spodnie... Pozdrawiam Zapoznaj sie z ta choroba, pomoz sobie. [link widoczny dla zalogowanych]
Szukaj jakich┼Ť dobrych miejsc, poczytaj na forach, jakie┼Ť opinie.... Niech zamieszczaj─ů sobie moj─ů wypowied┼║, ale niech nie podaj─ů mojego adresu e-mail ... Czy zanim przyzwyczaj─Ö si─Ö do ─çwicze┼ä mog─Ö robi─ç powiedzmy przez tydzie┼ä (zamiast 1 dzien) 1 serie po 6 powt├│rzen w kazdym ─çwiczeniu, robi─ůc przerwy pomi─Ödzy ─çwiczeniami? Et si tu n'existais pas - romantyczniej si─Ö nie da... ju┼╝ kanapy w takim stanie, ┼╝e wstydzi┼éam si─Ö przed go┼Ť─çmi, a dywany by┼éy jeszcze z wikipedii: no chyba ze na celu masz zwiedzenie, bo z praca to nawet teraz jest cienko, a jak przyjada studenci z calej europy,,, uhuhu, powodzenia, ja bym nie jechala,,
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.skins.be/wallpaper/petra-nemcova/2 0901/1024x768/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Długi okres czasu strasznie bolały mnie plecy (w okolicy łopatek).
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy przekłuwaniu nic nie czułam ze względu na fakt iz mialam znieczulenie (wliczone w cene kolczyka). polecam pizze , ryż z kurczaczkiem w sosie warzywnym, albo pyszne placuszki ziemniaczane, de volajki i różne takie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hehehe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
znala┼éam na allegro twistera co u nim my┼Ťlicie???
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem co ma juz my┼Ťle─ç czas leci, a ja tak naprawde nie wiem czy powinnam sie leczyc czy nie... [link widoczny dla zalogowanych] Bo sama bylam w Turcjii, i faceci tam urodzeni i mieszkajacy sa lepsi, niz Ci urodzeni w Europie.
Nie chcia┼éabym si─Ö zn├│w rozczarowa─ç. do Kawa_bez_mleka I jakie efekty kr─Öcenia? Oczywi┼Ťcie o znieczuleniu nawet nie ma co marzy─ç, mimo ┼╝e pomaga i matce i dziecku, bo jak si─Ö czuje matka, tak i dziecko, prawda? Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Jka my┼Ťlicie zmijesza to ich skuteczno┼Ť─ç? Stanik stanikiem, na pewno te cycki w tych stanikach po wygladaj─ů lepiej - ale jak sie ma wielkie balony, to one nadal wielkie pozostaj─ů. poza tym....ja zazwyczaj ubieram szpilki :] ehhh no nic z checia bym poczytala ksiazke,o ktorej piszesz,ale najpierw musze poprosic kogos z rodziny by mi ja kupil i wyslal, tak samo te testy paskowe,bo pewnie takie tez tu znajde ale w holandii to nie wszystko mozna sobie kupic w aptece jak u nas bez przepisu lekarza. A opr├│cz tego mam dr─Ötwe dzi─ůs┼éo nad leczon─ů dwojk─ů, ale m├│j chirurg powiedzia┼é, ┼╝e czucie w dzi─ů┼Ťle w swoim czasie wr├│ci. NOSFERA
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W┼éa┼Ťnie odebra┼éam L i sobie j─ů ogl─ůdam.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GsoD Strona G│ˇwna » Regulamin klanowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
  ::  
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisio│. Programosy   ::  
Regulamin