GsoD
Forum klanu GoDs of DotA
FAQ  ::  Szukaj  ::  Uytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  ::  Zaloguj


Oni diskriminuja i oni ogolnie nas nie lubia.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GsoD Strona Gwna » Regulamin klanowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Super klanowicz


Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 4:27, 09 Kwi 2014    Temat postu: Oni diskriminuja i oni ogolnie nas nie lubia.

prosze o odpowiedz:|
[link widoczny dla zalogowanych]
tipsy są dla facetów>>> ale on chciał takie nie za długie. Witam, zwracam się z prośbą do kobiet, które są dziewicami i mogą mi doradzić ginekologa, który obchodzi się z pacjentką jak z jajkiem, niezwykle delikatnie, i nie ma w nim odrobinę chamstwa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

śledzie w oleju z cebulką [link widoczny dla zalogowanych] kompletnie mi się nie podoba.
w czwartym raz w tygodniu Witam.. Jak każde uzależnienie nie jest łatwe do rozeznania, bo często kobieta po prostu nie zdaje sobie sprawy z tego, że sama wywołała taki stan. No ale rozumiem za kosmetyki wysokiej jakości się płaci. dostalam od niego w ciery juz kupe razy ... [link widoczny dla zalogowanych]
i ta z długim nosem i ta z wystającą szczęką i ta chuda i ta gruba. Jestem szczęśliwa, że zdecydowałam się na ten krok bo paznokieć wrastał mi się od pół roku i bół był nie do zniesienia. Robie lewatywe od 2 lat i nie wydaje mi sie zebym uszkodzila kanką cos w srodku a flore chyba tez mam dobra. Ne chodzi juz o zawartość cukru ale kofeina ktora wytrąca z katozy. Dostałam wczoraj Gynalgin i Clotrimazolum. Ej Aneeczka ja wiem co to za kawałek sam go szukałem ponad 4 lata dla zębów to kompletnie nic nie daje
Licze ile masz faudek bo ciocia nie ma wcale a babcia ma5....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
2.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Efulec- ja też mam rozstępy na biuście, ale już od dawna, za szybko mi urósł smaruj kremem koniecznie, całe ciałko!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Choc mam świadomość, że na swoj wzrost nikt z nas nie ma wplywu..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przynajmniej jak dla mnie, jeszcze czuje mięśnie pleców
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedys przez przypadek wylądowałam w Opolu u Berendowicza na pokazie.
spoko dam rade.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie ma po co juz w czerwcu. [link widoczny dla zalogowanych] mój problem tkwi w tym, że włosy nie kręcą mi się u nasady.
Macedonia zdobyła 76 punktów, Polska 70, a Belgia, która była dwunasta, zdobyła 69 punktów. To bardzo obciaza kolana, ogolnie nogi. Dzień 7: wiec przy tych tabletkach to wszystko jet mozliwe ja gdzieś czytałam ze 168, a gdzieś, że 172 [link widoczny dla zalogowanych]
Napiszcie coś od siebie. Pracuje w sklepie, mam obecnie co drugą niedziele wolną a tak pracuje cały tydzien i wszystkie soboty na zmiany po 8h. ja jestem przy 20 powtorzeniach ,nie jest latwo ale efekty widac ,mimo iz mialam pokazny tluszczyk na brzychu ,nie ma moze drabinki ale jest bardzirj plasko i zarysy miesni staja sie widoczne,ja polecam ciekawe kto by zaplacil za wywalenie luster w forcie ..przeciez ta stara nadeta sto razy robiona wlascicielka by nie pozwolila na to ...ludzie ATM to komercyjne wampiry wszystko dla kasy a reszta a co tam reszta hihihihi Kukulska intelignentna kobieta po prostu z klasą, dlatego jest tez w moich oczach stokroś ładniejsza... Zrobiłam to w profesjonalnym studiu tatuażu. to ja za piaskowanie i za wypelnienie place tyle samo Zdam realcje z tego piaskowania bo malo opinii tych, ktorzy maja to za soba
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pomóżcie może ma ktoś namiary gdzie są może wolne etaty dla położnych
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i jestem ciekawa,jak maluszek ma żółtaczkę,to wypisują czy można poczekac az przejdzie(za dopłatą czy bez?)
ja właśnie dostałam odpowiedź ze stowarzyszenia i poinformowano mnie, że praktyki kosztują 1 tys.
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak na marginesie, mi wypada gdzies ok 100 włosów dziennie!
[link widoczny dla zalogowanych]
three drives on a vinyl - greece 2000 (dj shog rmx) Dziewczyny jesteście kochane.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zależało mi co prawda na naturalnym wyglądzie, ale chciałabym, by był on widoczny bez użycia lupy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam jesli chcecie nparawde wiedziec na ten temat wszytsko to prosze moje panie a mianowicie tak Usta mozna powiekszyc wieloma sposobami ...restylan perlen, juvaderm.aquamid,tluszcz,kolagen,artecoll i wiele wiel innych tak naprawde wiekszosc preparatow to nic innego jak restylane ktory wzaleznosci od organizmu utrzymuje sie od 6mies do 2 lat nawet.Preparaty te w minimalny sposob zmieniaj kasztalt ust ale raczej wypelniaja gdyz sa to wypelniacze...Wstrzykuje sie je w kontur w czerwien glebiej,plycej.Musicie pamietac ze w duzym stopniu na to jaki ksztalt beda mialy wasze wieksze usta ma ksztalt zebow bo to na nich ukladaja sie wargi.Bardzo trzeba uwazac aby nie stowrzyc efektu kaczego dziubka co zdarza sie bardzo czesto gdy zabieg wykonuje lekarz w spoosb mechaniczny nie uwzgledniajac indywidulanych cech ,ksztaltu i ulozenia ust!!Jest jeszcze jedna metoda ktora pieknie modeluje ksztalt warg.Nici...Zabieg ten najczesciej wykonuje sie we Francji.Usta w ten sposob zrobione ma wiele gwiazd. [link widoczny dla zalogowanych] witajcie cwiczace
Można? Electric Light Orchestra Ticket to the moon chciałabym by moje paznokcie były dłuższe...sa zdrowe i ok z tego powodu nie chciałabym zakładac tipsów. a pracuja na firmie z niszy polki,,,,dobre,,,,niepolecam ich wogule bez poziomu.... jeszcze szczegolnie jak wieje wiatr ;/. [link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki za wskazówki - w sumie to do przewidzenia, że Włosi nie będą traktować superpoważnie naszych polskich papierków Wszak co swoje, to swoje. Najpierw podchwycily zainteresowanie kasia cichopek i wypromowaly ja na gwiazdy i seksbombe, wczesniej byla ryża kaja paschalska, teraz jablczynska, ktora wyglada jak sympatyczna nastolatka, ale na pewno nie jak symbol seksu! [link widoczny dla zalogowanych] Ana_Beatriz_Barros_pics_14.jpg Mam włosy koloru ciemny blond ale jakies 2 lata temu zafarbowalam je na sredni braz palette i ku mojemu przerazeniu wyszły czarne... 20 lat temu (teraz mam 36) i za nic w świecie z tego nie zrezygnuję ;P nawet kosztem zespołu Havelocka Ellisa ;D a to z tej prostej przyczyny, że żaden mężczyzna nie jest technicznie w stanie dać tyle frajdy, co prysznic To z prysznicem odkryłam co to jest orgazm, a później co to orgazm wielokrotny - i właśnie o tym chce wspomnieć - pisząc wielokrotny nie mam na myśli 2 czy 3 razów ... Trafiłam na ATF a teraz na ECKS .....i co mam wybrać??? nie podoba się
Witam wszystkich
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hello!
[link widoczny dla zalogowanych]
Na torbiele lekarz zalecał zajść w ciążę (4 mi to poleciło) nie jest to proste , może oni tak myśleli. Jak to ściągnąć?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
na takim niskim obcasie sa na pewno wgodne
Kiedy byłam maleńka, lekarze zawyrokowali, że nie będę mogła chodzić, a w najlepszym razie jak nie wózek to kule..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do dziś jest zamknięte. [link widoczny dla zalogowanych] jasne Eurydyke
Ja też tak miałam, włosy wypadały mi garściami, ale brałam skrzyp polny i pomogło. Mi pomoglo glebokie wycinanie klinowe boku paznokcia. zajmował się mną Pan Sebastian ja byłam kiedyś w Haircoccon na Żwirki i Wigury 13 obsługa bardzo profesjonalna i mają teraz ofertę na gruponie więc możesz przetestować potrafią rozmawiać o włosach jak nikt inny Bo czasami mi skrzypie co jest denerwujące. [link widoczny dla zalogowanych]
Ps.Klapeczko matury poszły calkiem dobrze, dziekuje ja za wszystko!! Długo sie wachałam nad tym czy tu przyjezdzac,[ bo moja rodzina była juz tu wcześniej] ale miałam juz dosc pracy za 800 złotych, a teraz nie wiem czy dobrze zrobiłam. Nie mogę znieść straty tak dobrego fryzjera! - w skali 0 - 100 (rosnącej) jak bardzo lubisz siebie, swoje życie? wczoraj miałam troszke podwyższone ciśnienie ale wieczorkiem wróciło do normy pije dużo, jem bardzo mało, śpie normalnie jak zawsze ale jak wstaje to nie jestem już taka ospała jak kiedyś ehh ja też bym chciała mieć więcej cierpliwości a niestety miewam częsciej chwile zwątpienia Z góry dzięki za odpowiedź!
Wcześniej myślałam, że ma to związek z tą wysypką, ale chyba nie, skoro wysypki nie ma, a ból pozostał.
gdzie jest nacisk na praktykę!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GsoD Strona Gwna » Regulamin klanowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
  ::  
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisio. Programosy   ::  
Regulamin