GsoD
Forum klanu GoDs of DotA
FAQ  ::  Szukaj  ::  U┐ytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  ::  Zaloguj


b├│l jest jak przy okresie, a czasami gratis jakby skurcze c

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GsoD Strona G│ˇwna » Regulamin klanowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Super klanowicz


Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 20:52, 09 Kwi 2014    Temat postu: b├│l jest jak przy okresie, a czasami gratis jakby skurcze c

kana┼éowe to ju┼╝ grubsza sprawa, ale spoko - mia┼éam ich kilkana┼Ťcie w ┼╝yciu Warto zadba─ç, by zaj─ů┼é si─ÖWami kto┼Ť wyspecjalizowany w tej kwestii - ja np.
[link widoczny dla zalogowanych]
1.
13 wyplate placa na swieta....widze ze tez bez jezyka sobie radzilas?
[link widoczny dla zalogowanych]
ze spotkaniem mojej prawej strony twarzy z asfaltem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaj***scie mi sie podobał. [link widoczny dla zalogowanych] Wyleciala sama woda.
piszcie co u was!!! No c├│┼╝ nie wiedz─ů co trac─ů Generalnie nie wiem czy to prawda, ale chyba u niekt├│rych zdarza si─Ö, ┼╝e ani czop nie odejdzie ani wody - czy co┼Ť zawsze samoistnie musi si─Ö sta─ç? Dosta┼éam gynalgin na zapalenie pochwy, aplikowa┼éam go przez 10 dni i do tego dosta┼éam ma┼Ť─ç na sw─Ödzenie. babaj,w├│zki mo┼╝esz z m─Ö┼╝em obejrze─ç i wybra─ç,kt├│ry Ci si─Ö podoba a m─ů┼╝ mo┼╝e p├│┼║niej pojecha─ç i go kupi─ç ,moje bli┼║niaki na pocz─ůtku spa┼éy w jednym ┼é├│┼╝eczku w poprzek, dopiero po 2-3 miesi─ůcach ka┼╝de mia┼éo sw├│j [link widoczny dla zalogowanych]
ile trzeba aquamidu w jedna warge zeby efekt by┼é piorunujacy p.s. razowe pieczywo np z pasta pieczarkowa lub ryba w jarzynach albo tylko owoce schud┼éam przez ten miesi─ůc 12 kg. Tu ucirpialo moje dziecko i bylo narazone na stres. tak jak pisa┼éam wcze┼Ťniej,brak terminala i papierowe kubeczki. B─Öd─Ö wdzi─Öczny za wszelkie informacje. Ze swojego do┼Ťwiadczenia oraz do┼Ťwiadczenia mojego m─Ö┼╝a (prawie 20 -cia lat cierpie┼ä) m├│wi─Ö wam i┼╝ jedynym sensownym rozwiazaniem s─ů klamry metalowe VHO kt├│re mo┼╝na za┼éo┼╝y─ç nawet przy ziarninie.
[link widoczny dla zalogowanych]
SIUSIU?????????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Śniadanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wejdź na sexycity.pl/polecam/894 Do anula_an - jeszcze raz - utwór , który praktycznie spełnia podane przez ciebie kryteria:
Najd┼éu┼╝sza g┼éod├│wka nie powinna przekroczy─ç 40 dni, aby nie nast─ůpi┼éo wyniszczenie organizmu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A odchudzać jest się łatwiej ...
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie zyje na tym swiecie za dlugo ale ze wszystkich nacji jakie poznalam to ta jest najgorsza-obrzydza mnie poprostu-turasy to oblechy i brudasy-kijem od miotly bym nie tknela-feeeeee [link widoczny dla zalogowanych] A mam do was pytanko co wiedzie na temat czop ┼Ťluzowy bo przy pierwszej ci─ůzy odszed┼é mi on przed samym porodem a z kolei przy tej ci─ůzy dzisiaj pojawi┼éa sie taka du┼╝a gamo┼éa b.g─Östego sluzu czy to mog─ů by─ç ju┼╝ jakie┼Ť oznaki zbli┼╝aj─ůcego sie porodu??
A jeszcze tak dodaj─ůc...to super ┼╝e trafi┼éy┼Ťmy do dra Lipskiego, bo poza nim oczywi┼Ťcie tylko dr Arciszewski pracuje tam na sta┼ée, reszta lekarzy jest dochodz─ůca. Niech mi kto┼Ť doda otuchy!!! ale sweet b mysle ze w sobote wybiore sie na konsultacje do chirurga plastyka i wtedy napisze ci co mi powiedzial. Wiem, ze to nic nie da mowienie ci zebys sie nie bala czy nie stresowala. Ale jak przeczytalam ile z nas to ma, to sie uspokoilam. [link widoczny dla zalogowanych]
polecam witam dziewczyny! Czy kto┼Ť tu jeszcze zagl─ůda,czy limity operacyjne si─Ö sko┼äczy┼éy i nie ma potrzebuj─ůcych????A kto mnie wspomo┼╝e za kilka dni???? Mo┼╝esz stosowa─ç ┼Ťmietan─Ö, ale najlepiej 22 lub 30%. i tytuly publikacji mowiace same za siebie Jedna z jego wypowiedzi tak zapad┼éa mi w pami─Ö─ç, ┼╝e musz─Ö j─ů Wam przekaza─ç. Kaja Paschalska
Elizabeth w biu┼Ťcie niestety r├│wnie┼╝, no ale co┼Ť za co┼Ť wcz─Ösniej Elizabeth by┼éo 98 a teraz 93, wczoraj na tych sokach schud┼éam jeszcze kg, bo dzisiaj wa┼╝e 59, czuj─Ö si─Ö wysmienicie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
papatki

Chodziłam do nich na kurs przedłużania włosów Cre Cap i jestem zadowolona, przede wszystkim dlatego, że to rzadka a bardzo fajna metoda.
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli chcecie miec zrobione pi─Ökne paznokcie to nie oszcz─Ödzajcie na tym wiadomo wiedza i dobre materia┼éy kosztuj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i znow zaczal bolec, tak samo a moze i mocniej niz na poczatku...
[link widoczny dla zalogowanych]

up [link widoczny dla zalogowanych] Jak mo┼╝na na takich plugawych k┼éamstwach broni─ç klienta, nie sprawdzaj─ůc ewidentnych fakt├│w.
- Ann─Ö Przybylsk─ů Benusik Mam milutko by bylo jakbysmy obei zaszly w tym samym czasie Ja 6 marca mam wizyte wiec sie dowiem kiedy dokladnie bede miala In vitro- prawdopodobnie na poczatku kwietnia. Je┼Ťli chodzi o prezenty to ka┼╝da z uczestniczek przynios┼éa ze soba jaki┼Ť drobiazg. Teraz chcia┼éabym po┼╝y─ç w zwi─ůzku, wi─Öc nie odbierajcie nam kobiet─ů nadzieiiiii.Mo┼╝e i macie racj─Ö, ┼╝e kobiety za du┼╝o wymagaj─ů, ale w przeciwie┼ästwie to ode mnie zawsze wymagano i dlatego zosta┼éam sama- ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie nie bra┼éam ┼Ťlubu wi─Öc nie znam traumy rozwodu. Ty┼éek jakby mia┼éa wsadzon─ů poduszk─Ö, piersi jak balony(niby po dziecku ale jeszcze nie by┼éa w ci─ůzy i nagle z dnia na dzie┼ä mia┼éa wielkie i stoj─ůce nawet bez staniczka). [link widoczny dla zalogowanych]
Ja si─Ö w og├│le przestawi┼éam teraz z ┼╝elowych na manicure hybrydowy, mniej niszczy paznokcie a cz─Ö┼Ťciej mog─Ö zmienia─ç sobie kolorki itd. Piekne masz wymiary m├│j sex trwa ok 30min i m├│j facet bardzo si─Ö stara ┼╝ebym mia┼éa orgazm za ka┼╝dym razem , chocia┼╝ teraz troche mnie przestraszy┼éy┼Ťcie ┼╝e po ┼Ťlubie ju┼╝ nie b─Ödzie mi tak dobrze... 7:30 - 14:30 w tygodniu jezeli chodzi o reszte turkow, to jak moga miec co tydzien inna laske, zwlaszcza polke, skad by ja brali np w ankarze?z restza maja tam wystarczajaco duzo swoich lasek, ktore moim zdaniem sa czesto bardzo atrakcyjne a to ze sie interesuja nami, to tylko sie cieszyc -┼╝el na tipsie (tips french, tips mleczny) + hologramy 40 z┼é. czta┼éa┼Ť Tango z motylem b─Öd─ůc w maju w polanicy kupi┼éam j─ů,na drug─ů operacj─Ö jad─Ö z synem w sierpniu, mam nadziej─Ö ┼╝e ostatni─ů
A one powinny byc zawsze uprzejme i pomocne, a nie stawiac warunki !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a i zapomnialam dodać ze własnie dwa dni temu dzwignelam syna bo niestety zasnał mi na rowerku syn waży 13 kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam niskie ci┼Ťnienie, ale czy to mo┼╝e by─ç powodem tego b├│lu?
[link widoczny dla zalogowanych]
Czym blizej tym bardziej boli. A kt├│ra chce mnie poderwa─ç ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmienilam wiele, zaczelam sie czuc dobrze, alergie zniknely calkowicie na co lekarze oczywiscie nie umieli mi odpowiedziec, a ja pamietam o nich tylko wtedy jak znajomi przypominaja mi jak mi wiazali bandaze

Pytajnik hej ! [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczyny podaje swoje GG 8091795 jak bedziecie miały ochote to zawsze mozemy pogadac
Niez┼éy jest te┼╝ Miros┼éaw Wieszczek w przychodni na Nowodworskiej, ale d┼éugo si─Ö czeka na wizyt─Ö (trzeba si─Ö rejestrowa─ç co najmniej miesi─ůc przed terminem, po po┼éudniu ci─Ö┼╝ko si─Ö dodzwoni─ç do rejestracji). Czy kto┼Ť powiedzia┼é ┼╝e po tribioticu si─Ö ┼║le goja dziurki i si─Ö babraj─ů? Dziekuje za ciekawy opis,z tym aquamidem to jest sporo racji ,faktycznie dziewczyny wola go zrobic bo jest staly i wydatek jest raz , a nie co jakis czas wiec jest nieporywnywalnie to tansze niz preparaty czasowe,ale ja jak w koncu zrobie to tylko i wylacznie czasowym.Nie cena sie sugeruje tylko zdrowiem i wygladem na dalsze lata. *** Usta masowa┼éam kostkami lodu, tak mi polecila Pani doktor i nie mialam siniaczk├│w. [link widoczny dla zalogowanych]
D┼éugo szuka┼éam dobrej kosmetyczki w Warszawie. Stwierdzi┼é, ┼╝e z moich bada┼ä wynika, ┼╝e zara┼╝enie mia┼éo miejsce na conajmniej 5 tygodni przed zaj┼Ťciem w ci─ů┼╝─Ö, wi─Öc nie jest szkodliwe dla mojego dzidzusia. ! a muzu┼émanki nie zadaj─ů si─Ö z nie-muzu┼émanami ZE STRACHU !!! Xanner czy ten neomycinum zapisa┼é Ci lekarz? a m├│j wynik to awidno┼Ť─ç 0,440, igg 185 dodatni, igm 1,37 dodatni 180 z┼é (w┼éosy do ramion).
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale nic mi sie nie stranie....i babki nie beda sie czepiac???
radze wiec aby ktos zaufany obejrzal wasza skore glowy
Je┼Ťli chodzi o obw├│d to jak, jest r├│┼╝nica ?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GsoD Strona G│ˇwna » Regulamin klanowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
  ::  
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisio│. Programosy   ::  
Regulamin